Boszorkányszög

Tegnap fejeztem be Jo Nesbø magyarul legutoljára megjelent könyvét, a Boszorkányszöget. Az előzőeket nem olvastam még, majd most! Mert ez nagyon jó volt ám. Tudnak ezek a norvégok, nem hiába. Hallottam meg olvastam már korábban is Harry Holeról, szerzőnk egyik kedvenc karakteréről, a grál lovagsággal enyhén szólva sem vádolható, alkoholista, ám ennek ellenére vagy annál inkább szimpatikus rendőr nyomozóról, de a sztori is izgalmas nem csak ő. Skandinávia, naná. Brutális és nem kifejezetten megnyugtató. A szövegbe be lehet költözni, annyira jól megírt, és szerencsére kényelmesen hosszú is. Nem kapkod, nem magyráz túl, éppen elég és megfelelő. Örültem neki.

Reklámok
Előző bejegyzés
Következő bejegyzés
Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

