Kénytelenség

Julien Doré & Tigane: A la faveur de l’automne

Tigane : Hey ya

Annyira belemerültem ma Julien Doré művészetébe, ezzel fárasztottam egész nap mindenkit, boldogot és boldogtalant, majd végül oly mélyre ástunk Makka barátosnémmal a megfejtendőkbe, hogy muszáj még két videót abból a nevezetes tálentumos sorozatból. Mert hogy ezek milyen nagyon jók! Szép lett tőlük a szombatom. Megvettek a fiatalemberek. Enyhén szólva. Pedig még csak azt se mondhatnám, hogy ez kifejezetten az én stílusom.

(Azért a “je t’aime” mégsem én voltam az első videón nyilván.)

Előző bejegyzés
Következő bejegyzés
Hozzászólás

1 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

