Julien Doré

Julien Doré – Les bêtises

(Aki szívesen sokkolódna az eredetivel, hajrá!)

Julien Doré – Vanina (alias Runaway)

Az újabb tehetségkutató műsorok apropóján ma délelőtt megint előszedtem Julient. Pár évvel ezelőtt a franciáknál nyert valami hasonlót, mint ami az America Got Talent meg ezek. Nem nagy hang, de valami elképesztő stílusérzéke meg egyénisége van, teljesen nem normális, ráadásul bármit de bármit elénekel. Komolyan és tiszta szívvel is, de legfőképp rengeteg iróniával. Igazi bohóc. Kellenének nálunk is ilyen őrültek, vagy több kellene belőlük. Bármelyik videója vicces.

Ja, és ez a Doré az a Doré !

Reklámok
Előző bejegyzés
Következő bejegyzés
Hozzászólás

8 hozzászólás

  1. Makka

     /  2010. május 8.

    Tényleg nagyon jó a stílusérzéke. Ezek szerint volt honnan örökölni?:)
    Igen, én is viccesnek és ironikusnak mondanám, de semmiképpen nem “mókás”-nak. Bleeh.:-DD

  2. Celle

     /  2010. május 8.

    Nagyon jó a srác! :-) Tetszik ez a humor meg intelligtencia, amit művel.

    Amikor meg “komolyan” énekel, úgy kiadja magát érzelimleg, hogy elképesztő! És ez nagyon vonzó dolog. Mint tudjuk. :-) Vagy nekem az.

  3. Makka

     /  2010. május 8.

    Megnéztem egy jó pár videót. Az az érzésem, hogy ez a srác bármit megtehet a színpadon, annyira jó. És pont azért tehet meg mindent és bármit, mert annyira hajlandó magát kiadni.

  4. Celle

     /  2010. május 8.

    Közben meg milyen szerényen és csöndesen álldogál, ahogy vége a produkciónak. :-)

    Lenyűgöz engem is, ahogy minden az arcára van írva. Elképesztő. Közben meg profi.

  5. Celle

     /  2010. május 8.

    Ez valami végtelenség! :-) Rekedt lettem miatta estére. Meghallgattam vagy tízszer.

    Ez meg csak jó. :-) Egyszerű. Könnyeznek tőle a nők. :-P :-)))

    :-)))

  6. Makka

     /  2010. május 8.

    Ritkán fogsz tőlem ilyet hallani, de szerelmes lettem egy franciába.:-D

  7. Celle

     /  2010. május 8.

    Ilyet még tényleg nem hallottam tőled. :-DDD Mindazonáltal meg tudlak érteni.

  1. Kieg. « Napló kontemplál

Vélemény, hozzászólás?

