Orphée

Gustave_Moreau_Orfeusz Euridiké sírjánGustave Moreau (1826 – 1898): Orfeusz Euridike sírján

Körülbelül semmit sem csinálok mostanában, amiben aztán különösen el is fáradok. Az elmúlt pár nap kifejezetten nehezemre esett, nyilván szerepe volt ebben a kiválónak egyáltalán nem nevezhető időjárásnak is. Ezt a képet is csak véletlenül, szinte kutyafuttában találtam, és csak azért álltam meg pár pillantra, mert még sosem láttam. Van valami furcsa vonzódásom az Orfeusz-sztorihoz,  Moreau Salome-képeit pedig különösen csípem, ezért aztán erőt vettem magamon, és íme.

Ja meg most jövök rá: aktuális a kép. Jön a halottak napja. Jellemző módon ez eszembe se jutott.

Előző bejegyzés
Következő bejegyzés
Hozzászólás

2 hozzászólás

  1. Fiorella Fitzpatrick

     /  2010. február 3.

    húú… érdekes ez a kép…
    most bukkantam rád, jövök majd még olvasgatni :)

  2. Celle

     /  2010. február 3.

    Örülök, hogy erre jártál. :-) Szívesen látlak.

Vélemény, hozzászólás?

