Hat lényegtelen dolog

Makka kérdezi, bár nem egészen világos, hogy arról kell-e írnom, szerintem mi lényegtelen, vagy inkább magamról kellene lényegtelen dolgokat írnom. Szerintem az utóbbi, de mert ő nem ezt az utat követte, legyen az ő játékszabályai szerint:

lényegtelen, mennyibe kerül valami, ha megéri az árát…

lényegtelen, micsoda rendetlenség van a szobámban, ha éppen valami más sokkal fontosabb, és arra koncentrálok…

lényegtelen, milyen hacukában indulok reggel dolgozni, ahová megyek, nagyon nem számít a külcsín…

lényegtelen, milyen hosszú ideig nem hallok régi barátokról, mindig jó újra fölmelegítődni…

lényegtelen, milyen fáradt vagyok, és meddig tart, ha valami birizgálja a fantáziámat, addig csinálom, míg a végére nem érek…

lényegtelen, milyen műfaj, ha jó a zene, jöhet…

Előző bejegyzés
Következő bejegyzés
Hozzászólás

2 hozzászólás

  1. Makka

     /  2009. június 29.

    Nekem sem volt teljesen világos, milyen a lényegtelen, ha rajtam van vagy ha nem. Ezért aztán így oldottam meg. Erre tellett.:))
    De azért köszi, hogy hajlandó voltál játszani.:)

Vélemény, hozzászólás?

